do góry ^

Informacja o przeprowadzonych kontrolach przez Departament Kontroli w 2013 r.


 
Znak sprawy Nazwa jednostki kontrolowanej Zakres objęty kontrolą Termin przeprowadzenia kontroli Nieprawidłowości w ujęcu ogólnym Wydano zalecenia pokontrolne (tak/nie) Sposób i miejsce udostępniania materiałów z kontroli
DKO-II. 1711.4.2013 Poznański Ośrodek Zdrowia Psychicznego Oś. Kosmonautów 110, 61 – 642 Poznań Kontrola problemowa za 2012 rok
w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654)
od 14.01.2013 r.
do 29.01.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.2.2013 Ośrodek Rehabilitacyjny dla Dzieci, ul. Sanatoryjna 2, 60-480 Poznań-Kiekrz. Kontrola problemowa w zakresie ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), za rok 2012. od 14.01.2013 r. do 1.02.2013 r. Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.3.2013 Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań
Kontrola kompleksowa za lata 2011-2012 od 24.01.2013r.
do 12.02.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.1.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu, pn. „Ocena i ewaluacja WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 4.02.2013 r.
do 12.02.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.2.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów biurowych w 2012 r.” realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 4.02.2013 r.
do 19.02.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.44.3.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 16,
61 – 754 Poznań

Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Koszty związane z oceną projektów w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania
7. 1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 (Priorytetu VII – Pomoc Techniczna)
od 13.02.2013 r.
do 22.02.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.4. 2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu, pn. „Koszty kontroli WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 20.02.2013 r.
do 28.02.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.57.2013 Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu.
ul. Krysiewicza 7/8,
61-825 Poznań
Kontrola problemowa za 2011 rok w zakresie objętym rozporządzeniem Ministra Zdrowia
z dnia 18.11.1999 r.
w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej
i nad jednostkami transportu sanitarnego (Dz. U. Nr 94, poz.1097) oraz ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654)
od 13.12.2012 r.
do 18.01.2013 r.
Szpital:
• nie usunął nieprawidłowości stwierdzonych przez mistrza kominiarskiego, w wyniku dwóch okresowych kontroli przewodów kominowych,
• nierzetelnie sporządził: Plan inwestycyjny, jego zmiany oraz Sprawozdanie z wykonania tego planu, bowiem nie wykazano w tych dokumentach 11 remontów,
udzielił 19 zamówień publicznych dotyczących: prac remontowo – budowlanych oraz wykonania mebli, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”. Szpital udzielając zamówień nie przestrzegał zasad udzielania zamówień określonych w art. 7 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokonał podziału zamówienia na części, co było niezgodne z art. 32 ust. 2 ustawy Pzp,
• zapłacił karę umowną w kwocie 3.886,99 zł oraz odsetki ustawowe w wysokości 24,92 zł, nałożone przez NFZ, w wyniku kontroli realizacji umowy zawartej pomiędzy NFZ a Szpitalem,
• zawarł 13 umów z podmiotami zewnętrznymi, na świadczenie usług zdrowotnych, bez uprzedniego przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.44.6. 2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Ocena i ewaluacja WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 4.03.2013 r.
do 5.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.1712.1.2013 Departament Ochrony Zdrowia
i Przeciwdziałania Uzależnieniom Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
w Poznaniu, ul. Piekary 17.
Kontrola problemowa za rok 2012, w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania. od 12.02.2013 r.
do 13.02.2013 r.
W przypadku 14 kontroli, zarówno protokóły jak i dokumentacja pokontrolna, została opracowana niezgodnie
z procedurami określonymi
w Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.7.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 16,
61 – 754 Poznań

Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Koszty wykonywania funkcji Instytucji Zarządzającej oraz obsługi Komitetu Monitorującego WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania
7. 1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 (Priorytetu VII – Pomoc Techniczna)
od 4.03.2013 r.
do 15.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.8.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Koszty kontroli projektów WRPO
w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna)
od 14.03.2013 r.
do 15.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.56.2012 Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie Kontrola problemowa za 2011 rok w zakresie objętym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 listopada 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru nad samodzielnymi publicznymi zakładami opieki zdrowotnej i nad jednostkami transportu sanitarnego (Dz. U. Nr 94, poz. 1097) oraz ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654). od 10.12.2012 r.
do 15.01.2013 r.
Szpital zakupił w 2011 r. dziesięć sztuk aparatury i sprzętu medycznego, bez uprzedniego zasięgnięcia opinii Rady Społecznej Szpitala, która była wymagana przepisami ustawy o zakładach opieki zdrowotnej oraz ustawy o działalności leczniczej.
Szpital w 2011 r. nieterminowo uregulował zobowiązania publicznoprawne oraz zobowiązania wobec dostawców, co było niezgodne z art. 44 ust. 3 pkt 3 ustawy o finansach publicznych. Nieterminowe regulowanie zobowiązań skutkowało zapłatą odsetek na kwotę ogółem 1.056.088,44 zł.
W wyniku kontroli 100% umów o dzieło zawartych z osobami fizycznymi w 2011 r. (58 szt.) stwierdzono, że Szpital zawarł 55 umów nazwanych jako umowa o dzieło, mimo, że miały one charakter umowy należytej staranności, czyli umowy zlecenia, co wykluczało zawarcie tych umów w trybie art. 627 ustawy Kodeks cywilny.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.8.2013 Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu ul. Piekary 17, 61-823 Poznań Kontrola kompleksowa za lata 2011-2012 od 25.02.2013 r.
do 22.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.10.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów biurowych w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 25.03.2013 r.
do 26.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.9.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Promocja, informacja i szkolenia WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 18.03.2013 r.
do 28.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.44.11.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW,
ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Koszty związane z oceną projektów w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 28.03.2013 r.
do 29.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.5.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Szkolenia, kursy językowe i studia podyplomowe dla pracowników zaangażowanych w zarządzanie i wdrażanie WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 4.03.2013 r.
do 29.03.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.12.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW,
ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Koszty wykonywania funkcji Instytucji Zarządzającej oraz obsługi Komitetu Monitorującego w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 4.04.2013 r.
do 5.04.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.6.2013 Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Poznaniu,
ul. Grobla 26
61-858 Poznań
Kontrola problemowa za 2012 rok w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654) od 4.02.2013 r.
do 22.02.2013 r.
ZOL:
• nieterminowo przekazał do DZ UMWW sprawozdania finansowe
z realizacji 4 zadań sfinansowanych ze środków dotacji otrzymanych z budżetu Województwa Wielkopolskiego,
• część dotacji, w kwocie 12.447 zł, na realizację zadania pn. Instalacja urządzenia zapobiegającego zadymieniu klatki schodowej w oficynie od ul. Mostowej, wydatkował 18 dni po terminie określonym w umowie dotacji,
• nieterminowo, tj. z trzydniowym opóźnieniem, zapłacił składki na ubezpieczenie za miesiąc maj 2012 r. do ZUS, co skutkowało zapłatą odsetek w kwocie 84 zł,
• w trzech postępowaniach na roboty budowlane, udzielonych w trybie przetargu nieograniczonego, w kosztorysach inwestorskich zawarł opis przedmiotu zamówienia z użyciem nazw własnych materiałów i urządzeń lub ich oznaczeń, co było niezgodne z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Ponadto, w przypadku jednego z nich: uznał za ważną ofertę wykonawcy, który nie złożył aktualnego zaświadczenia, potwierdzającego spełnienia warunków udziału w postępowaniu i nie nie wezwał go do złożenia aktualnego dokumentu, co było wymagane art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.7.2013 Wielkopolskie Centrum Onkologii
im Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Garbary 15, 61 – 866 Poznań
Kontrola problemowa za 2012 rok, w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654). od 6.03.2013 r.
do 3.04.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1712.2.2013 Departament Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, ul. Piekary 17. Kontrola problemowa za rok 2012, w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania. od 6.03.2013 r.
do 7.03.2013 r.
W przypadku 7 kontroli, zarówno protokóły jak i dokumentacja pokontrolna, została opracowana niezgodnie z procedurami określonymi w Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.14.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14, 61 – 754 Poznań Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Promocja, informacja i szkolenia WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 18.04.2013 r.
do 19.04.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.10.2013 Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie,
ul. Niezłomnych 2,
62-031 Luboń
Kontrola kompleksowa za 2011 r. od 3.04.2013 r.
do 25.04.2013 r.
Nie Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.44.13. 2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Wynagrodzenia pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego zaangażowanych w WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 11.04.2013 r.
do 30.04.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.44.15.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW,
ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Szkolenia, kursy językowe i studia podyplomowe dla pracowników zaangażowanych w zarządzanie i wdrażanie WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 15.05.2013 r.
do 16.05.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.44.17.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW,
ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności
i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Wynagrodzenia pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego zaangażowanych w WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna)
od 17.05.2013 r.
do 20.05.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.14.2013 Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu,
ul. Kościelna 37,
60-537 Poznań
Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 rok od
18.04.2013 r. do
24.05.2013 r.
Nie
stwierdzono
Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.44.16. 2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW, ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola realizacji projektu w siedzibie beneficjenta, kontrola na miejscu pn. „Koszty funkcjonowania siedziby departamentów UMWW zaangażowanych w WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna) od 22.05.2013 r.
do 7.06.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.17.2013 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Pile, ul. Lotnicza 6, 64-920 Piła Kontrola kompleksowa za lata 2011-2012 od 15.05.2013 r.
do 14.06.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO.II. 1711.20.2013 Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
ul. Chrobrego 15, 64-100 Leszno
Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 rok od 14.05.2013 r.
do 13.06.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1711.12. 2013 Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów
w Poznaniu
ul. K. Wielkiego 24/26,
61-863 Poznań
Kontrola problemowa za 2012 rok w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r., Nr 112, poz. 654, ze zm.)
od 18.04.2013 r.
do 15.05.2013 r.
Ośrodek:
• nie usunął nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku okresowej kontroli przewodów kominowych, co było wymagane art. 70 ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
• nieterminowo, tj. niezgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, uregulował zobowiązania wobec dostawców, co skutkowało zapłatą odsetek na kwotę ogółem 36.319,39 zł.
Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.15.2013 Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego,
ul. Paderewskiego 1a, 64-000 Kościan.
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), za rok 2012.
od
4.06.2013 r. do
25.06.2013 r.
Nie
stwierdzono
Nie Departament
Kontroli UMWW
DKO-II.44.18.2013 Departament Polityki Regionalnej UMWW,
ul. Szyperska 14,
61 – 754 Poznań
Kontrola kompletności
i poprawności dokumentacji na zakończenie realizacji projektu pn. „Koszty funkcjonowania siedziby departamentów UMWW zaangażowanych w WRPO w 2012 r.”, realizowanego w ramach Działania 7.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (Priorytet VII – Pomoc Techniczna)
od 25.06.2013 r.
do 26.06.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.5.2013 Polski Teatr Tańca – Balet Poznański, ul. Kozia 4, 61-835 Poznań Kontrola kompleksowa za 2011 rok od 16.01.2013 r. do 8.02.2013 r. 1. Nie określono częstotliwości i celów przeprowadzania inwentaryzacji elementów scenografii oraz kostiumów, a czynności spisowe środków trwałych oraz kostiumów i rekwizytów wykonali pracownicy odpowiedzialni materialnie za powierzone mienie.2. Nie określono zasad księgowania na wszystkich kontach Zakładowego Planu Kont. 3. Nierzetelnie prowadzono ewidencję wyjść służbowych i prywatnych pracowników Teatru. 4. Dyrektor Teatru nie powierzył Głównemu Księgowemu obowiązków określonych przepisami ustawy o finansach publicznych. 5. Niezgodnie z Zakładowym Planem Kont obowiązującym w Teatrze, zaksięgowano:- przychody w kwocie 54.931,93 zł,- koszty w kwocie 3.020,81 zł.
6. Siedem faktur na łączną kwotę 14.940,75 zł zapłacono po terminie płatności. 7. Przychody ze sprzedaży produktów zawyżono o kwotę 41.506 zł. 8. Pracownikowi Teatru wypłacono dodatkowe wynagrodzenie za prowadzenie lekcji oraz rozgrzewki przed lekcją, mimo że rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki nie przewiduje takiego dodatku. 9. Wydatki na wynagrodzenia wykonano w kwocie wyższej o 163.974,25 zł od zaplanowanej na 2011 r. 10. Zastępca Dyrektora oraz Główny Księgowy Teatru, zawarli między sobą cztery umowy zlecenia, których przedmiot był tożsamy z zakresem ich obowiązków, a wynagrodzenie za realizację trzech umów Teatr wypłacił przed terminem wykonania zadania przez zleceniobiorcę. 11. Teatr nie przekazał pełnej kwoty odpisu na rachunek ZFŚS. 12. Teatr udzielił zamówienia publicznego na wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, bez oszacowania jego wartości. 13 Sprawozdanie z działalności merytorycznej Teatru za 2011 r. sporządzono nierzetelnie. 14. Dyrektor Teatru zawarł z podmiotami zewnętrznymi dwie umowy na pozyskanie sponsorów, mimo że w Teatrze było zatrudnionych pięciu pracowników odpowiedzialnych m.in za wykonanie tych zadań. 15. W Teatrze nie wdrożono w pełnym zakresie systemu kontroli zarządczej oraz nie stosowano procedur dotyczących funkcjonowania kontroli wew.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO.II- 1711.22.2013 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Starej Łubiance,
ul. Kościuszkowców 2 A, 64 – 932 Stara Łubianka
Kontrola kompleksowa za lata 2011 – 2012 od 29.05.2013 r. do 28.06.2013 r. Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.13.2013 Teatr Wielki im. St. Moniuszki w Poznaniu,
ul. Fredry 9, 60-967 Poznań
Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 rok od 3.04.2013 r.
do 15.05.2013 r.

1.Inwentaryzację instrumentów muzycznych
Przp przeprowadzono, nie zachowując terminów określonych w art. 26 ustawy o rachunkowości.

2. Pracownicy Teatru odpowiedzialni za powierzone mienie, dopiero po stwierdzeniu przez komisje inwentaryzacyjne niedoborów środków inscenizacji, złożyli wnioski (do komisji inwentaryzacyjnej) o wykreślenie brakujących środków z ewidencji, podając jako przyczynę, ich zniszczenie. Ponadto Dyrektor Teatru nie powołał komisji likwidacyjnej, nie sporządzono również protokołów likwidacji, co było niezgodne z obowiązującą w Teatrze Instrukcją w sprawie zasad sporządzania i obiegu dokumentów oraz kontroli wewnętrznej

3. Dyrektor Teatru (jednokrotnie) oraz jego zastępcy (czterokrotnie), wspólnie z Głównym Księgowym Teatru, udzielając pięciu zamówień publicznych, zaciągnęli zobowiązania ponad kwotę określoną w zatwierdzonym planie finansowym, czym naruszono art. 46 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, w związku z art. 27 ust. 3 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej.
4. Na zbadanych 12 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku 10 zamówień stwierdzono nieprawidłowości, polegające w szczególności na braku zachowania formy pisemnej, odpowiednich procedur dotyczących wyboru trybu zamówienia czy opisu przedmiotu zamówienia.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.18.2013 Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie,
63-805 Łęka Mała
Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 r. od 22.05.2013 r.
do 14.06.2013 r.

1. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, bez możliwości użycia materiałów równoważnych, co było niezgodne z art. 29 ust. 3 Pzp;
2. Ośrodek udzielił 268 zamówień publicznych (art.4 pkt 8 Pzp), mimo że łączna wartość tych zamówień przekroczyła równowartość kwoty 14.000 euro, od której wymagane jest stosowanie przepisów ustawy Pzp.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.11.2013 Zakład Leczenia Uzależnień w Charcicach, Charcice 12, 64-412 Chrzypsko Wielkie Kontrola problemowej za 2012 r. w zakresie objętym ustawą z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. Nr 112, poz.654) od 3.04.2013 r.
do 26.04.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.19.2013 Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku k/Obornik Wlkp., ul Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), za rok 2012.
od 20.06.2013 r.
do 12.07.2013 r.
Szpital w przypadku 140 dowodów księgowych nieterminowo uregulował zobowiązania wobec dostawców, co było niezgodne z art. 44 ust. 3 pkt 3 ustawy o finansach publicznych Tak Departament Kontroli UMWW.
DKO.II- 1711.27.2013 Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego Pl. Wolności 18 Poznań Kontrola kompleksowa za lata 2011 – 2012 od 4.07.2013r. do 31.07.2013 r 1. W trzech przypadkach wypłacono wynagrodzenia w łącznej kwocie 4.178,66 zł, na podstawie list płac zatwierdzonych do wypłaty przez Zastępcę Dyrektora Zespołu Parków, który nie posiadał upoważnienia do dokonania wydatków
2. W wyniku kontroli dokumentacji wybranych losowo sześciu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o łącznej wartości 390.467,81 zł (spośród 19 ogółem o wartości 517.862,84 zł), stwierdzono wystąpienie szeregu nieprawidłowości polegających w szczególności na:
- nie opublikowaniu, w jednym przypadku, ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP
- zaniechaniu, w dwóch przypadkach, ustalenia jako kryterium oceny ofert ceny przedmiotu zamówienia
- udzieleniu, w trzech przypadkach , zamówień publicznych w trybie z wolnej ręki bez spełnienia przesłanek określonych przepisami art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych zawierały dane niezgodne ze stanem faktycznym.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1711.23.2013 Rejonowa Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Rycerska 10, 60-364 Poznań Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, za 2012 od 2.07.2013 r. do 23.07.2013 r. 1. Nieterminowo przekazano do UMWW sprawozdania finansowe z realizacji dotowanych zadań.
2. Nieterminowo uregulowano zobowiązania wynikające z zawartych z kontrahentami umów.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie znaku towarowego, bez wskazania dopuszczenia produktów równoważnych, a także udzielono zamówienia na roboty dodatkowe mimo, że przedmiot robót dodatkowych był określony w SIWZ oraz w przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim dla zadania podstawowego.
4. Umowę na świadczenie usług zdrowotnych z podmiotem zewnętrznym zawarto bez uprzednio przeprowadzonego konkursu ofert.
Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.28.2013 Zakład Pilęgnacyjno – Opiekuńczy w Śremie,
ul. Promenada 7, 63-100 Śrem
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654), za rok 2012.
od 18.07.2013 r. do 9.08.2013 r. Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.26.2013 Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie, ul. Narutowicza 69,
64-100 Leszno
Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 rok od 18.06.2013 r.
do 12.07.2013 r.
1. Inwentaryzację z natury składników majątkowych przeprowadzono nie zachowując terminu określonego art. 26 ust.3 pkt 1 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości.
2. Czynności spisowych składników majątkowych dokonały osoby odpowiedzialne materialnie za powierzone mienie, objęte spisem, co było niezgodne z zasadami rachunkowości.
3. Obowiązujący w Centrum Regulamin wynagradzania, nie został dostosowany do przepisów rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 23 kwietnia 1999 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników zatrudnionych w instytucjach kultury prowadzących w szczególności działalność w zakresie upowszechniania kultury.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1712.2.2013 Departament Kultury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
w Poznaniu,
al. Niepodległości 18
61-713 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze 2013 od 4.09.2013 r.
do 5.09.2013 r.
W wyniku kontroli dokumentacji 13 postępowań, ustalono że protokoły kontroli opracowano niezgodnie z procedurami określonymi w Regulaminie Kontroli, i tak:
• w części ustaleniowej:
- 7 protokołów kontroli brakowało ustalenia dotyczącego terminowości i rzetelności sporządzenia przez dotowanego sprawozdania z realizacji zadania,
- 6 protokołów kontroli brakowało wyznacznika, według którego dokonano ustalenia dotyczącego prawidłowości i sporządzenia oraz terminowości przekazania sprawozdania finansowego z realizacji zadania,
- jednego protokołu kontroli brakowało ustalenia dotyczącego terminowości zwrotu niewykorzystanej kwoty dotacji,
• w części końcowej 7 protokołów brakowało informacji potwierdzającej odbiór protokołu przez kontrolowanego,
• w przypadku dziewięciu protokołów nie było parafki kierownika jednostki kontrolowanej na każdej ze stron protokołu
Tak Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.16.2013 Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie,
ul. J. Kiepury 45
64-100 Leszno
Kontrola problemowa
za 2012 rok w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej
(Dz. U. Nr 112, poz. 654 ze zm.)
od 5.06.2013 r.
do 5.07.2013 r.
Szpital:
1) sprawozdanie finansowe z realizacji zadania – wkład własny do zadania pn. Podniesienie jakości świadczonych usług medycznych w stanach nagłych poprzez dostosowanie infrastruktury SOR WSzZ w Lesznie do najnowszych standardów, sfinansowanego ze środków dotacji otrzymanej z budżetu Województwa Wielkopolskiego, przekazał do DZ UMWW
71 dni po terminie określonym w umowie dotacji,
2) środki dotacji na realizację zadania pn. Modernizacja podjazdu (estakada) do SOR wydatkował 9 dni po terminie określonym w umowie dotacji,
3) nieterminowo, tj. niezgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych, zapłacił zobowiązania wobec ZUS, US oraz dostawców , co skutkowało zapłatą odsetek na kwotę ogółem 1.894.853,64 zł,
4) nie przeprowadzał szkoleń okresowych dla pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w terminach określonych obowiązującymi przepisami prawa,
Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.24.2013 Wojewódzki Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych „Dziekanka”
ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno
Kontrola problemowej za 2012 r. w zakresie objętym ustawą z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.Nr 112, poz.654) od 20.06.2013 r.
do 12.07.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1711.32.2013 Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, za 2012 od
5.08.2013 r. do
3.09.2013 r.
Nie
stwierdzono
Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.33. 2013 Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu Kontrola
kompleksowa
za rok 2011 i 2012
Od 8.08.2013 r.
do 5.09.2013 r.
1. W okresie od 2.01.2007 r. do 5.09.2013 r. nie przeprowadzono kontroli, co najmniej raz na 5 lat, okresowej stanu technicznego budynków, w zakresie wymaganym art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2. Sprawozdania Rb-N i RB-Z za okres od początku roku do 31.12.2011 r. sporządził (podpisał) Z-ca Dyrektora Teatru, co było niezgodne z § 6 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.
3. W 2012 roku Teatr nie przeprowadził inwentaryzacji kasy biletowej i kasy głównej, w drodze spisu z natury, w ostatnim dniu roboczym tego roku, co stanowiło naruszenie postanowień pkt 8 tired 3 Instrukcji Gospodarki Kasowej, wprowadzonej Zarządzeniem Dyrektora z dnia 11.09.2007
4. W wyniku kontroli dokumentacji wybranych losowo 9 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (spośród 11 ogółem udzielonych w 2012r.), o łącznej wartości 3.855.614,16 zł stwierdzono, że wszystkie postępowania przeprowadzono niezgodnie
z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
TAK Departament Kontroli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
DKO-II. 1711.21.2013 Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2,
64-113 Osieczna
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, za 2012 rok. od
23.05.2013 r. do
21.06.2013 r.
Nie
stwierdzono
Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II. 1712.5.2013 Departament Edukacji i Nauki UMWW,
ul. Piekary 17, 61-823 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, za rok 2012 i pierwsze półrocze roku 2013. 11 -12.09.2013r. Wystąpiły uchybienia w zakresie stosowania procedur określonych w Regulaminie Kontroli. Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.29.2013 Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy
w Poznaniu,
ul. Poznańska 55 A,
60-852 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 ze zm.), za rok 2012.
od 22.08.2013 r. do 18.09.2013 r. Nie stwierdzono Nie Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.31.2013 Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Chorób Płuc i Gruźlicy
w Wolicy,
62-872 Godziesze Małe
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654) za 2012 rok od 26.08.2013 r.
do 20.09.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.25.2013 Poznański Ośrodek Reumatologiczny Samodzielny Publiczny Specjalistyczny ZOZ w Śremie,
ul. Mickiewicza 95,
63-100 Śrem
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654) za 2012 rok od 18.07.2013 r. do 9.08.2013 r. Nie stwierdzono Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.30.2013 Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu
ul. Krysiewicza 7/8,
61-825 Poznań
Kontrola problemowa za rok 2012 od 22.08.2013r. do 20.09.2013 r. Szpital udzielił 59 zamówień publicznych dotyczących prac remontowo – budowlanych, wykonania mebli wraz z dostawą i ich montażem oraz dostawy klimatyzatorów bez zastosowania przepisów ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.). Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1711.34.2013 Wojewódzki Zakład Opieki Psychiatrycznej w Sokołówce, Sokołówka, 62-840 Koźminek Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, za 2012 r. od 22.08.2013 r. do 18.09.2013 r. 1.Szpital w przypadku trzech faktur nieterminowo uregulował zobowiązania wobec dostawców na kwotę ogółem 40.959,00 zł.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie znaku towarowego, bez wskazania dopuszczenia produktów równoważnych.
Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1712.6.2013 Departament Geodezji, Kartografii i Gospodarki Mieniem UMWW
Pl. Wolności 18, 61-739 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez UMWW”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze roku 2013. od 10.10.2013 r.
do 11.10.2013 r.
W przypadku 8 kontroli, zarówno protokóły jak i dokumentacja pokontrolna, została opracowana niezgodnie z procedurami określonymi w Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II. 1711.36.2013 Wojewódzki Szpital Zespolony Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, za 2012 od
20.09.2013 r. do
17.10.2013 r.
Nieterminowo uregulowano zobowiązania wynikające z zawartych z kontrahentami umów. Tak Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II. 1711.38.2013 Szpital Wojewódzki
w Poznaniu,
ul. Juraszów 7/19
60-479 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia
15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 ze zm.), za rok 2012.
od
4.10.2013 r. do
4.11.2013 r.
Nie
stwierdzono
Nie Departament
Kontroli UMWW
DKO-II.1712.7.2013 Departament Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze roku 2013 od 24.10.2013r.
do
29.10.2013 r.
Wystąpiły uchybienia w zakresie stosowania procedur określonych w Regulaminie Kontroli, dotyczące części ustaleniowej oraz części końcowej protokółów kontroli oraz w dokumentacji pokontrolnej Tak Departament Kontroli
UMWW
DKO-II. 1712.10.2013 Departament Organizacyjny i Kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”, a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze 2013. od 19.11.2013 r. do
21.11.2013 r.
Wystąpiły uchybienia w zakresie stosowania procedur określonych w Regulaminie Kontroli. Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1712.9.2013 Departament Rolnictwa
i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
w Poznaniu,
ul. Piekary 17,
61-823 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”,
a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze 2013
od 19.11.2013 r.
do 22.11.2013 r.
Wystąpiły uchybienia w zakresie stosowania procedur określonych w Regulaminie Kontroli. Tak Departament Kontroli
UMWW
DKO-II.1712.8.2013 Departament Środowiska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
w Poznaniu,
pl. Wolności 18,
61-739 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości stosowania procedur określonych w „Regulaminie Kontroli wykonywanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego”,
a w szczególności dotyczących postępowania kontrolnego i jego dokumentowania, za rok 2012 i pierwsze półrocze 2013
od 12.11.2013 r.
do 14.11.2013 r.
Wystąpiły uchybienia w zakresie stosowania procedur określonych w Regulaminie Kontroli. Tak Departament Kontroli UMWW
DKO-II.1711.35.2013 Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Poznaniu,
ul. Szamarzewskiego 62,
60-569 Poznań
Kontrola problemowa w zakresie objętym ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654) za 2012 rok od 3.10.2013 r.
do 31.10.2013 r.
Nie stwierdzono Nie Departament
Kontroli
UMWW
DKO-II.1711.37.2013 Muzeum Okręgowe w Koninie, ul. Muzealna 6 Kontrola kompleksowa za 2011 i 2012 rok od 26.09.2013 r.
do 24.10.2013 r.
1. Nie przeprowadzono kontroli okresowej stanu technicznego budynków, w terminie (co najmniej raz na 5 lat) oraz terminie wymaganym art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane
2. Muzeum wydatkowało środki finansowe powyżej wielkości określonych w zatwierdzonym planie finansowym odpowiednio w 2011 i 2012 roku, w następującym zakresie, i tak (w zł):
1) w 2011 r. o kwotę ogółem 3.929,77 zł,
20 w 2012 r. o kwotę ogółem 1.024,37 zł,
3. Dyrektor Muzeum udzielił wykonawcy zamówienia na realizację zadania pn: „Ratowanie i konserwacja gotyckich murów zamku w Koninie-Gosławicach”, za wynagrodzeniem w kwocie 1.197.043,69 zł, podczas gdy na ten cel zaplanowano na 2011 r. kwotę 522.982 zł. Skutkiem zawarcia umowy było zaciągnięcie zobowiązania ponad zaplanowaną wielkość o kwotę 674.061,69 zł.
4. W wyniku kontroli dokumentacji dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
(100 % ogółu udzielonych w badanym okresie),
o łącznej wartości 1.293.036,81 zł stwierdzono, że postępowania przeprowadzono niezgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Tak Departament
Kontroli
UMWW



Ostatnia zmiana wykonana przez Agnieszka Derendarz dnia 03/03/14 11:39



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 0000-00-00 Ewa Zboralska, 2013-02-01 14:11:01
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez Tomasz Orłowski

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 9984 razy
UMWW ©2024