Uchwały podjęte przez Zarząd w dniu 19.10.2012 r.
Lp. |
Nr uchwały |
W sprawie |
Pliki do pobrania |
1. |
2559/2012 |
zatwierdzenia listy pomocniczej ( wojewódzkiej ) Lokalnych Grup Działania wybranych do realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju w zakresie dodatkowych zadań w województwie wielkopolskim w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 |
|
2. |
2560/2012 |
zatwierdzenia trybu udzielenia zamówienia publicznego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na publikację ogłoszeń prasowych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu |
|
3. |
2561/2012 |
zatwierdzenia trybu udzielenia zamówienia publicznego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia zamkniętego dla pracowników Zamawiającego pt.: „Podatek VAT w projektach m.in. opodatkowanie transakcji międzynarodowych i wewnątrzwspólnotowych w zakresie dostaw towarów i usług z uwzględnieniem zmian od 1 lipca 2011 r.”, finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 |
|
4. |
2562/2012 |
zatwierdzenia trybu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na kompleksową organizację i przygotowanie materiałów promocyjnych na konferencję ws. umowy partnerskiej, budżetu UE na lata 2014-2020 i podsumowującą stan wdrażania WRPO |
|
5. |
2563/2012 |
zatwierdzenia trybu udzielenia zamówienia publicznego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia zamkniętego dla pracowników Zamawiającego pt.: „Finanse przedsiębiorstw”, finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 |
|
6. |
2564/2012 |
zatwierdzenia trybu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na organizację konferencji pn. Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami procesu realizacji NSRO na lata 2007-2013 |
|
7. |
2565/2012 |
ustanowienia Nagrody Marszałka Województwa Wielkopolskiego oraz ogłoszenia trzeciej edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską o Funduszach Europejskich w Wielkopolsce. |
|
8. |
2566/2012 |
unieważnienia przetargu w celu zbycia udziałów w spółce Centrum Wyszkolenia Jeździeckiego Hipodrom Wola sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu |
|
9. |
2569/2012 |
zmiany uchwały nr 2601/2009 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 21 maja 2009r. w sprawie powołania Wielkopolskiej Rady Trzydziestu i zatwierdzenia Regulaminu Wielkopolskiej Rady Trzydziestu, z późniejszymi zmianami. |
|
10. |
2571/2012 |
podjęcia działań na rzecz utworzenia Systemu Informacji Przestrzennej( SIP ) Województwa Wielkopolskiego |
|
11. |
2572/2012 |
zawarcia umowy użyczenia budynku zlokalizowanego na nieruchomości położonej w Koninie przy al. 1 Maja 7 |
|
12. |
2573/2012 |
przyjęcia darowizny nieruchomości położonych w miejscowości Czarnków |
|
13. |
2574/2012 |
wyrażenia zgody na adaptację betonowego kanału ściekowego przez Muzeum Okręgowe w Koninie |
|
14. |
2575/2012 |
przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości zabudowanej i powołania komisji przetargowej |
|
15. |
2576/2012 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości zabudowanej i powołania komisji przetargowej |
|
16. |
2577/2012 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości zabudowanej i powołania komisji przetargowej |
|
17. |
2578/2012 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości zabudowanej i powołania komisji przetargowej |
|
18. |
2579/2012 |
rozłożenia na raty opłaty tytułu wyłączenia gruntów z produkcji rolnej |
|
19. |
2581/2012 |
zaopiniowania zmian w regulaminie organizacyjnym Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie |
|
20. |
2582/2012 |
ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu |
|
21. |
2583/2012 |
ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie |
|
22. |
2584/2012 |
uznania celowości realizacji projektu w ramach zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie przeciwdziałania uzależnieniom (alkoholowym / narkotykowym) w trybie małych grantów. |
|
23. |
2585/2012 |
uznania celowości realizacji projektu w ramach zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie przeciwdziałania uzależnieniom (alkoholowym/narkotykowym) w trybie małych grantów |
|
24. |
2586/2012 |
uznania celowości realizacji projektu w ramach zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie przeciwdziałania uzależnieniom (alkoholowym/narkotykowym) w trybie małych grantów |
|
25. |
2587/2012 |
niecelowości realizacji projektu w ramach zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie przeciwdziałania uzależnieniom (alkoholowym/narkotykowym) trybie małych grantów |
|
26. |
2588/2012 |
niecelowości realizacji projektu w ramach zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie ochrony i promocji zdrowia w trybie małych grantów. |
|
27. |
2604/2012 |
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację, w formie wspierania, zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie działalności wspomagającej rozwój obszarów wiejskich w 2012 roku |
|
28. |
2605/2012 |
ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w formie powierzenia zadania publicznego Województwa Wielkopolskiego z zakresu działalności wspomagającej rozwój obszarów wiejskich w 2012 roku |
|
29. |
2606/2012 |
zmiany ustalenia szczegółowego planu dochodów i wydatków budżetu Województwa Wielkopolskiego na 2012 rok |
|
30. |
2607/2012 |
zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu |
|
31. |
2608/2012 |
rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację w formie wspierania zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie wzmacniania kapitału społecznego poprzez rozwój społeczeństwa obywatelskiego w roku 2012 (III edycja) |
wytworzenie informacji: 2012-10-19 Anna Grzymisławska
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2012-11-12 11:40:05 przez Dorota Wasiulewska