Informacja o opracowaniu projektu aktualizacji Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Wielkopolskiego
Na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 14 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2025 poz. 285 t.j.) informuję o opracowaniu projektu aktualizacji Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Wielkopolskiego (w skrócie: Plan transportowy), który jest dostępny (wraz z formularzem zgłaszania uwag i wniosków):
- w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.umww.pl/ w zakładce ogłoszenia,
- w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Departamencie Transportu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 (dokument w wersji papierowej wyłożony do wglądu).
Informacja o projekcie aktualizacji Planu transportowego została: ogłoszona w Gazecie Wyborczej, zamieszczona na ww. stronie BIP oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
Uwagi i wnioski do projektu aktualizacji Planu transportowego można składać od dnia 30 października 2025 r. do dnia 20 listopada 2025 r.:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Departament Transportu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań;
- w formie pisemnej poprzez złożenie w Punkcie Kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: dt.sekretariat@umww.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Uwagi i wnioski – aktualizacja Planu transportowego”.
Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Wielkopolskiego.
Pliki do pobrania:
wytworzenie informacji: 2025-10-30 Marek Woźniak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2025-10-30 08:19:23 przez brak





