do góry ^

Nadawanie numerów drogom gminnym i powiatowym przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego oraz zmiany nadawanych numerów


 

Nazwa sprawy/procedury

Nadawanie numerów drogom gminnym i powiatowym przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego oraz zmiany nadawanych numerów

 

Podstawa prawna

Art. 10 ust.7 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 320)

 

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o nadanie numeru drodze publicznej lub zmianę w rejestrze nadanych numerów zawierający: 
    • podstawę prawną
    • w przypadku nadawania numeracji: przebieg drogi zgodny z uchwałą (słownie)
    • w przypadku zmiany w rejestrze: numer drogi, powód zmiany numeracji, nowy przebieg drogi zgodny z uchwałą (słownie)
    • propozycję numeru (zgodnie z obowiązującym załącznikiem dla danej gminy lub powiatu, który dostępny jest tutaj - pobierz - Uchwała Nr 5812/2018 z dnia 31 sierpnia 2018 r. w sprawie: nadania numerów dla dróg powiatowych w województwie wielkopolskim)
    • dane osoby do kontaktu w sprawie (imię i nazwisko, telefon, e-mail)
  2. Załączniki do wniosku:
    • kserokopia uchwały Rady Gminy/ Powiatu w sprawie zaliczenia do określonej kategorii wnioskowanej drogi  (w przypadku gdy droga publiczna wcześniej już miała nadaną inną kategorię: kserokopię uchwały o pozbawieniu drogi danej kategorii) wraz z uzasadnieniem oraz z oznaczeniem Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego, w którym została opublikowana przedmiotowa uchwała
    • załącznik graficzny obrazujący proponowane zmiany (z zaznaczonymi nr działek)
    • inne dokumenty ważne w sprawie

 

Miejsce załatwienia sprawy

DEPARTAMENT INFRASTRUKTURY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO

Oddział Dróg Wojewódzkich i Planów Energetycznych
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań

 

Termin załatwienia sprawy

30 dni

 

Sposób załatwienia sprawy (opis procedury)

Nadanie numeru drodze następuje na skutek przyjęcia uchwały Zarządu Województwa Wielkopolskiego po rozpatrzeniu wniosku zawierającego wszystkie wymagane dokumenty.

 

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

 

Opłaty

Bez opłat

 

Osoba do kontaktu w danej sprawie

Marcin Szymczak, Natalia Mielnik
Departament Infrastruktury, Oddział Dróg Wojewódzkich i Planów Energetycznych
al. Niepodległości 34, 
tel. 61 626 70 57, 61 626 70 63
e-mail: marcin.szymczak@umww.pl, natalia.mielnik@umww.pl

 

Dodatkowe informacje

Dokumenty składa się osobiście lub za pośrednictwem poczty w:

KANCELARII OGÓLNEJ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
parter,
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
e-mail: kancelaria@umww.pl



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2018-10-11 Agnieszka Kubiakowska – Michalak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2018-10-11 10:14:47 przez Tomasz Orłowski
ostatnia zmiana treści: 2024-04-18 11:02:44 przez Tomasz Orłowski

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

Biuletyn Informacji Publicznej
www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 27375 razy
UMWW ©2024