Wpis Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli do ewidencji prowadzonej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego
Nazwa sprawy/procedury
Wpis Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli do ewidencji prowadzonej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego
Podstawa prawna
§ 29 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019r., poz. 1045
Wymagane dokumenty
- Akt założycielski,
- Statut,
- dokumenty poświadczające posiadanie warunków umożliwiających realizację zadań statutowych, w szczególności zawierające dane dotyczące:
- kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego osób przewidzianych do zatrudnienia w placówce doskonalenia;
- warunków lokalowych i wyposażenia placówki doskonalenia.
- Decyzja kuratora oświaty o przyznaniu wstępnej akredytacji.
Miejsce załatwienia sprawy
Dokumenty można przesłać pocztą na adres:
Departament Edukacji i Nauki
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
lub złożyć osobiście w Departamencie Edukacji i Nauki, pokój 534, V piętro, al. Niepodległości 34, Poznań
Termin załatwienia sprawy
30 dni od złożenia wniosku
Sposób załatwienia sprawy
Wnioskodawca, Wielkopolski Kurator Oświaty oraz właściwy Urząd Skarbowy otrzymuje zaświadczenie o wpisie do ewidencji niepublicznej placówki doskonalenia prowadzonej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego.
W przypadku odmowy wpisu do ewidencji przysługuje wnioskodawcy procedura odwoławcza.
Opłaty
Nie dotyczy
Osoba do kontaktu w danej sprawie
Elżbieta Płuciennik
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Edukacji i Nauki
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
Tel. 61 626 65 79
e-mail elzbieta.pluciennik@umww.pl
Dodatkowe informacje
Termin może być krótszy niż 30 dni
Organ prowadzący niepubliczną placówkę doskonaleni nauczycieli zobowiązany jest zgłosić Samorządowi Województwa Wielkopolskiego zmiany danych objętych wpisem w terminie 14 dni od dnia powstania zmiany.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z przetwarzaniem danych osobowych Wnioskodawcy informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Marszałek Województwa z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celach: realizacji przedmiotowego wniosku na podstawie § 29 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2019 r., poz. 1045) oraz archiwizacji.
- Dane osobowe przetwarzane są w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, Departament Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.
- Dane osobowe będą przechowywane wieczyście zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia wniosku.
- Wnioskodawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Wnioskodawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji.
Dokumenty do pobrania
- Wniosek o wpis Niepublicznej Placówki Doskonalenia Nauczycieli do ewidencji prowadzonej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego - pobierz
wytworzenie informacji: 2012-11-28 Joanna Ganowicz
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2012-11-28 08:27:08 przez Tomasz Spychalski
ostatnia zmiana treści: 2021-10-04 08:57:05 przez Tomasz Orłowski