do góry ^

Ogłoszenie dotyczące zlecania zadań publicznych przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej w trybie małych grantów w roku 2011.


Ogłoszenie dotyczące zlecania zadań publicznych przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej
w trybie małych grantów w roku 2011.

 

 Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, na mocy nowelizacji ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536), informuje, że możliwe jest ubieganie się przez organizacje pozarządowe o pozyskanie środków finansowych na realizację zadania publicznego o charakterze regionalnym poza trybem otwartego konkursu ofert. Jest to procedura tzw. „małych grantów”, której podstawę prawną stanowi art. 19a ww. ustawy oraz Uchwała Nr 363/2011 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 marca 2011 r. w sprawie ustalenia procedury obowiązującej przy zlecaniu przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego realizacji zadań publicznych w trybie małych grantów.

Wysokość środków przeznaczonych w 2011 roku na zlecanie zadań w trybie małych grantów wynosi 10 000,00 zł.

Rodzaj zadań z obszaru promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej możliwych do realizacji w trybie małych grantów:
a) wsparcie poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej,
b) pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy.

Organizacje pozarządowe ubiegające się o publiczne środki finansowe w trybie małych grantów we wskazanym powyżej obszarze muszą spełniać łącznie następujące warunki:
1. Wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie może przekraczać kwoty 10 000,00 zł.
2. Zadanie publiczne nie może być realizowane w okresie dłuższym niż 90 dni.

Łączna kwota środków finansowych przekazanych tej samej organizacji pozarządowej w trybie art. 19a ustawy nie może przekroczyć kwoty 20 000,00 zł w danym roku kalendarzowym.

Wniosek złożony przez organizacje pozarządowe w trybie małych grantów musi zawierać:
a) wskazanie celu, na który mają zostać przeznaczone środki,
b) wysokość środków, o które ubiega się organizacja pozarządowa,
c) czas realizacji zadania publicznego.

Wnioski można składać od dnia 11 kwietnia 2011 roku do momentu wyczerpania środków, osobiście lub za pośrednictwem poczty, w Sekretariacie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań. Wnioski anonimowe lub nie zawierające wszystkich informacji nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyczerpaniu środków zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu, Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalu Wielkopolskie Wici.

Procedura prowadzona jest zgodnie z:
1. Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
(Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.),
2. Ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
(Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536),
3. Ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240),
4. Uchwałą Nr LI/773/10 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 25 października 2010 roku w sprawie uchwalenia przez Sejmik Województwa Wielkopolskiego „Programu współpracy Samorządu Województwa Wielkopolskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2011”.



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2011-04-08 Barbara Kwapiszewska
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2011-04-08 15:07:11 przez Mateusz Stachowski

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 4317 razy
UMWW ©2024