Ogłoszenie o opracowaniu projektu aktualizacji Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Wielkopolskiego i możliwości składania uwag i wniosków
Na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 14 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2023 poz. 2778) Marszałek Województwa Wielkopolskiego informuje o opracowaniu projektu aktualizacji Planu Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego dla Województwa Wielkopolskiego (w skrócie: Plan transportowy).
Uwagi i wnioski do projektu aktualizacji Planu transportowego można składać na załączonym formularzu od dnia 29 lutego 2024 r. do dnia 21 marca 2024 r.:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, Departament Transportu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań;
- w formie pisemnej poprzez złożenie w Punkcie Kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: dt.sekretariat@umww.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Uwagi i wnioski – aktualizacja Planu transportowego”.
Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Wielkopolskiego.
Informacja o projekcie aktualizacji Planu transportowego została ogłoszona w miejscowej prasie, zamieszczona na niniejszej stronie BIP oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
- Projekt aktualizacji Planu transportowego - pobierz dokument
- Formularz uwag i wniosków do projektu aktualizacji Planu transportowego - pobierz dokument
wytworzenie informacji: 2024-02-29 Robert Pilarczyk
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2024-02-29 08:31:29 przez Tomasz Orłowski
ostatnia zmiana treści: 2024-02-29 08:32:28 przez Tomasz Orłowski