główny specjalista
Ogłoszenie nr 14/2025
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu,
Departament Administracyjny
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze:
głównego specjalisty
Liczba etatów: 2
Wykształcenie: wyższe techniczne
Zakres obowiązków:
- administrowanie nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- bieżące monitorowanie i zapewnienie właściwego stanu technicznego i eksploatacji siedzib Urzędu
- opracowywanie zbiorczej listy potrzeb remontowych i inwestycyjnych Urzędu
- przygotowywanie i analiza oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz jego bieżącą obsługą, w szczególności opracowywanie projektów umów m.in. na realizację prac serwisowych, konserwacyjnych, naprawczych oraz zlecanie usuwania awarii w zakresie instalacji, systemów i urządzeń
- przygotowywanie planów rzeczowo – finansowych oraz zgłaszanie potrzeb do projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw tj. w szczególności dotyczących inwestycji i remontów, przeglądów budowlanych i gwarancyjnych oraz innych nakładów związanych z funkcjonowaniem obiektów Urzędu
- zlecanie oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych, wynikających z obowiązujących przepisów tj. m.in. ustawy Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej oraz warunków gwarancji, w zakresie nieruchomości Urzędu oraz zlokalizowanych w nich instalacji oraz urządzeń
- bieżące monitorowanie systemu BMS (Building Managment System) w zakresie właściwego działania budynku tj. w szczególności sygnalizacji wykrywanych awarii i nieprawidłowości lub braku działania urządzeń
- współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu realizacji remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji, projektów umów, nadzorowanie pracy inwestora zastępczego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego, przeprowadzanie i uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych remontów i inwestycji wraz z rozliczaniem ich kosztów
- tworzenie planów zakupu Oddziału tj. w szczególności materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia, zgłaszanie w tym zakresie potrzeb do projektu budżetu oraz dokonywanie zakupów i ich rozliczanie zgodnie z obowiązującymi procedurami
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej realizacji zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie prowadzonych spraw w tym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wymagania niezbędne:
- min. 4 letni staż pracy na stanowiskach w obszarze zarządzania/administrowania nieruchomościami
- umiejętność działania w systemach informatycznych
- umiejętność przygotowywanie umów z podmiotami zewnętrznymi
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem obiektami
- znajomość zagadnień ustawy Prawo budowlane
- znajomość zagadnień ustawy Prawo zamówień publicznych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Ms Office, w tym Word i Excel
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
- przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w sytuacjach stresujących oraz pod presją czasu
- samodzielność, kreatywność
- sumienność, rzetelność
Informacje o warunkach i miejscu pracy:
Nowoczesny budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Praca przy komputerze, nadzór nad nieruchomościami na terenie miasta Poznania.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie świadectw pracy i/lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
- Oświadczenia do druku – pobierz dokument
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i sposób złożenia aplikacji:
Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia należy składać w terminie do: 20 lutego 2025 r.
- osobiście w Punkcie Kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego (główny hol, parter)
- nadsyłać pocztą pod adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Organizacyjny i Kadr
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań - adres skrytki na platformie e-PUAP potwierdzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym
- adres do doręczeń elektronicznych (ADE) AE:PL-36275-98241-EEETD-21
Dodatkowe informacje:
- w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
- aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
- rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane
- kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo)
- aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP www.bip.umww.pl oraz na tablicy informacyjnej UMWW w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzanych przez Departament Organizacyjny i Kadr Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
W związku z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy że:
- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: kancelaria@umww.pl, fax 61 626 69 69, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust 1 lit c RODO), tj.:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie (art. 6 ust 1 lit a RODO). Podanie tych danych w dokumentach aplikacyjnych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych listownie pod adresem administratora danych lub elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP i e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń. Po tym czasie dokumenty kandydatów odrzuconych w procesie naboru będą niszczone w sposób trwały. Natomiast dane osobowe kandydatów w zakresie imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
- Dane osobowe kandydatów przetwarzane na podstawie zgody są przechowywane do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru.
- Podanie danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest warunkiem ustawowym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie naboru.
- Podanie danych osobowych innych niż wskazane w przepisach prawa jest dobrowolne, a ich niepodanie nie ma wpływu na proces naboru.
- Przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane są już niepotrzebne do przetwarzania danych.
- Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
- Dane kandydatów będą ujawnione podmiotom, które świadczą usługi na podstawie zawartych umów dotyczących:
- serwisu i wsparcia systemów informatycznych
- niszczenia dokumentacji
- wysyłania przesyłek pocztowych
- Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
- Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
wytworzenie informacji: 2025-02-06 Jolanta Kozubowicz
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2025-02-06 15:08:06 przez Tomasz Orłowski