do góry ^

podinspektor


Ogłoszenie nr 99/2024

 

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

Departament Korzystania i Informacji o Środowisku

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze

 

podinspektora

wymiar etatu: 1

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo, ochrona środowiska, biologia lub pokrewne

 

Zakres obowiązków:

  • rozpatrywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu z terenu nieruchomości będącej własnością miasta na prawach powiatu
  • dokonywanie oględzin, przed wydaniem zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu, w zakresie występowania w ich obrębie gatunków chronionych oraz w celu potwierdzenia, że określone drzewa lub krzewy stanowią złom lub wywrot
  • przygotowywanie projektów postanowień zawieszających postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu, w przypadku stwierdzenia, że usunięcie drzewa lub krzewu spowoduje naruszenie zakazów w stosunku do gatunków chronionych
  • przyjmowanie informacji o terminie, miejscu i przyczynie usunięcia drzewa lub krzewu oraz liczbie usuniętych drzew i powierzchni usuniętych krzewów – wraz z dokumentacją
  • prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji w sprawie:
  • zezwoleń na usunięcie drzewa lub krzewu wraz z ewentualnym naliczaniem opłaty za usunięcie drzewa lub krzewu
  • odroczenia, umorzenia, rozłożenia na raty lub przesunięcia terminu uiszczenia opłaty za usunięcie drzewa lub krzewu
  • ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych
  • wymierzenia, rozłożenia na raty administracyjnej kary pieniężnej za usunięcie drzewa lub krzewu bez wymaganego zezwolenia, usunięcie drzewa lub krzewu bez zgody posiadacza nieruchomości, zniszczenie drzewa lub krzewu lub uszkodzenie drzewa
  • odraczania terminu płatności administracyjnej kary pieniężnej wymierzonej za zniszczenie drzewa lub krzewu jeżeli stopień zniszczenia drzewa lub krzewu nie wyklucza zachowania jego żywotności, a następnie umorzenia odroczonej administracyjnej kary pieniężnej po stwierdzeniu zachowania żywotności drzewa lub krzewu, lub braku żywotności drzewa lub krzewu z przyczyn niezależnych od podmiotu ukaranego
  • podejmowanie działań w oparciu o przepisy ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w celu zrealizowania obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych
  • udział w realizacji spraw dotyczących form ochrony przyrody w ramach kompetencji samorządu województwa
  • uczestniczenie w udostępnianiu informacji o środowisku z zakresu wniosków i decyzji na usuwanie drzew i krzewów

 

Wymagania niezbędne:

  • znajomość następujących przepisów:
  • Ustawy o ochronie przyrody
  • Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
  • Ustawy o samorządzie województwa
  • Prawo ochrony środowiska
  • dobra znajomość gatunków drzew i krzewów (nazwy polskie i łacińskie) oraz umiejętność rozpoznawania tych gatunków na podstawie przedłożonego materiału roślinnego
  • znajomość rozpoznawania gatunków grzybów, roślin i zwierząt objętych prawną ochroną gatunkową, w szczególności ptaków
  • znajomość przepisów dotyczących form ochrony przyrody
  • umiejętność analizy, przetwarzania dużej ilości informacji
  • komunikatywność
  • bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice

 

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność organizacji pracy, własna inicjatywa
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • odpowiedzialność, sumienność i rzetelność

 

Informacje o warunkach i miejscu pracy:

Budynek posiada windy, niemożliwy jest dostęp do toalet dla osób poruszających się na wózku. Praca przy komputerze.

 

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres e-mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  3. własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
  • „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam  z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
  • „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
  • „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
  • „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135).
  • Oświadczenia do druku - pobierz dokument 
  1. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku poz.1135) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Termin i sposób złożenia aplikacji:

Aplikacje z oznaczonym numerem ogłoszenia należy składać w terminie do: 19 listopada 2024 r.

  • osobiście w Punkcie Kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego (główny hol, parter)
  • nadsyłać pocztą pod adres: 
    Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu 
    Departament Organizacyjny i Kadr
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań
  • wysłać przez e-PUAP /umarszwlkp/SkrytkaESP potwierdzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.

 

Dodatkowe informacje:

  • w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%
  • aplikacja powinna być przygotowana w języku polskim, dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski (na etapie składania aplikacji  dokumenty nie muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego)
  • rozpatrujemy tylko i wyłącznie aplikacje nadsyłane w odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie o pracę, w formie, zakresie i na warunkach określonych w jego treści. Aplikacje otrzymane  po terminie (decyduje data stempla pocztowego) i/lub niezawierające numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane
  • kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania i metodzie rekrutacji w sposób jaki wskazali w CV (telefonicznie lub e-mailowo)
  • aplikacje odrzucone, czyli niespełniające wymagań formalnych oraz odrzucone w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny po upływie 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru na stronie internetowej BIP www.bip.umww.pl oraz na tablicy informacyjnej UMWW w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań.

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w rekrutacjach prowadzanych przez Departament Organizacyjny i Kadr Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

W związku z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: kancelaria@umww.pl, fax 61 626 69 69, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP.
  2. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust 1 lit c RODO), tj.:
    • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    • ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
    • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie (art. 6 ust 1 lit a RODO). Podanie tych danych w dokumentach aplikacyjnych jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie.

  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych listownie pod adresem administratora danych lub elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP i e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.
  2. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń.  Po tym czasie dokumenty kandydatów odrzuconych w procesie naboru będą niszczone w sposób trwały. Natomiast dane osobowe kandydatów w zakresie imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będą przetwarzane przez okres 5 lat zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
  3. Dane osobowe kandydatów przetwarzane na podstawie zgody są przechowywane do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez 3 miesiące od daty publikacji informacji o rozstrzygnięciu naboru.
  4. Podanie danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest warunkiem ustawowym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie naboru.
  5. Podanie danych osobowych innych niż wskazane w przepisach prawa jest dobrowolne, a ich niepodanie nie ma wpływu na proces naboru.
  6. Przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, lub wynika to z wymogu prawa, lub gdy dane są już niepotrzebne do przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, o ile Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Państwa sytuacją szczególną o ile przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania zadania w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej.
  10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych o ile uważają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem.
  11. Dane kandydatów będą ujawnione podmiotom, które świadczą usługi na podstawie zawartych umów dotyczących:
    1. serwisu i wsparcia systemów informatycznych
    2. niszczenia dokumentacji
    3. wysyłania przesyłek pocztowych
  12. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
  13. Państwa dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.


Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2024-11-05 Małgorzata Knapczyk
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2024-11-05 14:55:43 przez Tomasz Orłowski
ostatnia zmiana treści: 2024-12-02 11:55:04 przez Aleksandra Wierska

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

Biuletyn Informacji Publicznej
www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 1486 razy
UMWW ©2024