do góry ^

Informacja o przeprowadzonych kontrolach przez Departament Wdrażania Programu Regionalnego w II półroczu 2011 r.


 
Znak sprawy Nazwa jednostki kontrolowanej Zakres objęty kontrolą Termin przeprowadzenia kontroli Stwierdzenie nieprawidłowości w ujęciu ogólnym Wydano zalecenia pokontrolne (tak/nie) Sposób i miejsce udostępnienia kontroli
DWP-
077/82/11
Zakład Mechaniczny Tomasz Kazimieruk, Józef Kazimieruk s. j.
ul. Jeleniogórska 18A, 60-179 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Poprawa pozycji konkurencyjnej Zakładu Mechanicznego KAZIMIERUK poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 28.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego
Departament Wdrażania
Programu Regionalnego
ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
DWP-
077/76/11
Balda sp. z o. o., Strzyżewo 171, 64-360 Zbąszyń prawidłowość realizacji projektu „Rozwój firmy Balda Sp. z o. o. i wprowadzenie nowych usług dzięki zakupowi nowoczesnej formatyzerko – okleiniarni”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 17.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/49/11
„SWIFT MEDIA” s. c. Michał Jordan, Krzysztof Jordan
Al. Wielkopolska 67, 60-603 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Rozwój usług reklamowych oferowanych przez SWIFT MEDIA poprzez pozyskanie innowacyjnego w skali kraju urządzenia do projekcji holograficznych obrazów”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.05.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/78/11
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „OKRUSZEK”
Tomasz Jarosiński, ul. Wspólna 18, 09-442 Rogozino
prawidłowość realizacji projektu „Zakup i instalacja w Starym Mieście wielostanowiskowej, bezdotykowej myjni samochodowej i odkurzacza”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 20.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/74/11
Spółka Celiko sp. z o.o.,
ul. Św. Antoniego 71, 61-359 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności na bazie innowacyjnych technologii i nowych produktów”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10.06.2011 r. W zakresie finansowo-księgowym stwierdzono następujące nieprawidłowości:
Zgodnie z przedstawionym w dniu 24.06.2011 r. kosztorysem powykonawczym instalacji odwadniania osmotycznego (na podstawie spisu z natury) z dnia 16.06.2011 r. oraz wizją lokalną przeprowadzoną w dniu 10.06.2011 r. stwierdzono, iż Beneficjent przedstawił do refundacji faktury VAT dotyczące kosztów niezwiązanych z projektem.
nie jw.
DWP-
077/87/11
Poligraficzne Przedsiębiorstwo Usługowo – Wytwórcze PROGRAF Robert Kasprzak, ul. Szkolna 40, 62-080 Tarnowo Podgórne prawidłowość realizacji projektu „Unowocześnienie produkcji opakowań wraz
z eliminacją emisji i odzyskiem lotnych związków organicznych poprzez wykorzystanie innowacyjnych technologii”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
DWP-077/87/11 Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/22/110
Wielkopolski Specjalistyczny Szpital Chorób Płuc
i Gruźlicy im. dr Władysława Biegańskiego w Chodzieży
ul. Strzelecka 32, 64-800 Chodzież
prawidłowość realizacji projektu „Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do podniesienia jakości usług medycznych dla Wielkopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Gruźlicy
w Chodzieży” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
10.03.2011 r. Przetarg nieograniczony na dostawę 2 stołów do pionizacji Ag/ZP/09/01/09: naruszenie art. 36 pzp,
▬ Przetarg nieograniczony na dostawę zestawu do oceny układu oddechowego oraz stacjonarnego komputerowego systemu do polisomnografii wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wielkopolskiego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc i Gruźlicy w Chodzieży (możliwość składania ofert częściowych) Ag/Zp/01/01/09: naruszenie art. 36 ust. 1 pkt 13,
Stwierdzono niezgodność poniesionego wydatku z tabelą 5.1 Planowane wydatki w ramach projektu – dotyczy kosztu niekwalifikowalnego – zakup stołu operacyjnego (faktura WR/907/2009/2 z dnia 21.12.2009 r. – koszt niekwalifikowalny 4.298,38 PLN, wg tabeli 4.298,37 PLN).
nie jw.
DWP-
0114/160/10
Miasto Poznań, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań prawidłowość realizacji projektu „Utworzenie i wyposażenie Domu Pomocy Społecznej przy ul. Zamenhofa 142 A w Poznaniu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 21.11.2010 r., 6.12.2010 r., 26.01.2011 r., 21.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/70/11
Studio Graficzne MN Dariusz Piotr Pleskot
ul. Lipowa 6a
62-060 Stęszew
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności Studia Graficznego MN Dariusz Pleskot poprzez wdrożenie nowoczesnej technologii wytwarzania wysokobarierowych laminatów”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 13.06.2011 r. Zakwestionowano wydatki w związku z wykrytymi nieprawidłowościami i uchybieniami w zakresie rzeczowym oraz finansowym na łączną kwotę netto 152.371,27 PLN nie jw.
DWP-
077/85/11
Konwerga Sp. z o. o. ul. Gdyńska 31/33, 61-016 Poznań prawidłowość realizacji projektu „Kompleksowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
08.07.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/35/11
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomasz Ochmann
Gorzupia, ul. Krotoszyńska 19, 63-714 Kobierno
prawidłowość realizacji projektu „Zakup innowacyjnych maszyn szansą na wzrost konkurencyjności Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Tomasz Ochmann oraz stworzenie nowych miejsc pracy”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
12.04.2011 r., 08.07.2011 r. Stwierdzone nieprawidłowości ze skutkiem finansowym:
zakwestionowano koszt zakupu sprzętu o wartości netto 11.540,00 PLN.
 
nie jw.
DWP-
0114/173/10
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Słupcy
ul. Traugutta 7
62-400 Słupca
prawidłowość realizacji projektu „Poprawa jakości świadczeń zdrowotnych poprzez zakup sprzętu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10.01.2011 r., 17.02.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/19/11
Zespół Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
ul. Kościuszki 74, 62-100 Wągrowiec
prawidłowość realizacji projektu „Zakup tomografu komputerowego, urządzeń do steryzlizatornii oraz sprzętu wysokospecjalistycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 21.02.2011 r., 22.03.2011 r. W związku ze stwierdzonmi nieprawidłowościami w zakresie udzielania zamówień publicvznych nałożono na beneficjenta korektę finansową w wysokości 193.418,69 PLN. nie jw.
DWP-
077/89/11
TALEX S.A., ul. Karpia 27 d, 61-619 Poznań prawidłowość realizacji projektu „Utworzenie nowoczesnego Data Center podniesieniem poziomu konkurencyjności i innowacyjności Talex S.A.”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 11.07.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/94/11
MASWERK Architektura Tomasz Strzyżowski
ul. Ireneusza Wierzejewskiego 5, 60-177 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Zakup nowoczesnego sprzętu i oprogramowania drogą rozwoju firmy na miarę standardów europejskich”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 26.07.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/24/11
Powiat Krotoszyński
ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 10
63-700 Krotoszyn
prawidłowość realizacji projektu „Przebudowa ciągu ulic powiatowych
z włączeniem do dróg krajowych nr 15 i 36 w Krotoszynie – etap II (zadanie I)”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
 
03.03.2011 r. W związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami nałożono na Powiat Krotoszyński korektę finansową w wysokości 3.509,98 PLN. nie jw.
DWP-
077/50/11
Powiat Poznański
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Przebudowa drogi powiatowej nr 2406 P Poznań – Bolechowo od mostu nad rzeką Wartą do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 196”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 17.06.2011 r., 22.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/63/11
„POLCOMMERCE” sp. z o. o.
Pawłówek 35
62-800 Kalisz
prawidłowość realizacji projektu „Opracowanie strategii rozwoju firmy opartej na wdrożeniu innowacyjnego rozwiązania organizacyjnego wspomaganego przez system informatyczny” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 03.06.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/47/11, DWP-
077/79/11
Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie
ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin
prawidłowość realizacji projektu „Poprawa jakości usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z wyłączeniem zakresu objętego kontrolą Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu zgodnie z wynikiem kontroli (sygnatura pisma: MF-DO-WRPO-153/2010/3091/16/27/699 z dnia 18.03.2011 r.). 12.05.2011 r. W związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami w zakresie zamówień publicznych nałożono korektę w wysokości 269.532,83 PLN nie jw.
DWP-
077/109/11, DWP-
077/126/11
INMEL Zakład Robót Inżynieryjno-Melioracyjnych Zbigniew Jabłoński, ul. Wenedów 15, 61-614 Poznań prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności firmy INMEL Zbigniew Jabłoński poprzez wprowadzenie technologii renowacji cieków wodnych za pomocą dwuspadowego systemu laserowego”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 12.08.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie j.w.
DWP-
077/101/11
Autoryzowana Stacja Dealerska Toyota Tadeusz Ukleja
ul. Pilska 45, 64-850 Ujście
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności firmy ASD Toyota Tadeusz Ukleja poprzez dywersyfikację działalności w postaci budowy serwisu blacharsko-lakierniczego”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z wyłączeniem zakresu objętego kontrolą Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu zgodnie
z wynikiem kontroli (nr sprawy: UKS3091/W2E1/722/56 /11/15/606 z dnia 28.06.2011 r.) dotyczący wniosku o płatność nr RPWP.01.02.03 -30-058/09-02.
27.07.2011 r., 04.08.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/122/10
„AUTO PARTNER” Jan Garcarek i Andrzej Garcarek Spółka Jawna
Ociąż ul. Ostrowska 6, 63-460 Nowe Skalmierzyce
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności „AUTO PATNER Jan Garcarek i Andrzej Garcarek sp.j.” przez rozbudowę parku maszynowego i wprowadzenie usługi komplementarnej”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
 
08.08.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/90/11
EKO INVEST PARTNER sp. z o.o.
ul. Zakładowa 5B, 62-510 Konin
prawidłowość realizacji projektu „Obudź swoją firmę – najnowsze formy reklamy
i promocji w dobie recesji gospodarczej”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
16.08.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP-
077/123/11
Zakład Piekarniczo – Cukierniczy Magdalena Sendal
64 – 720 Lubasz, ul. Kolejowa 1
prawidłowość realizacji projektu pn. „Wprowadzenie innowacyjnej technologii do produkcji nowych wyrobów piekarniczych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2007-2013.
09.08.2011 r. Nie stwierdzono nieprawidłowości. nie jw.
DWP –
077/108/11
„LIMBA” Marek Bagieński
ul. Górna Wilda 92, 61-567 Poznań
Kontrola doraźna projektu na miejscu w zakresie rzeczowym, wyboru dostawców; wszczęta po zakończeniu kontroli nr KPR-RPWP.01.02.01-30 -172/09-01. 27.07.2011 r. Z istotnymi zastrzeżeniami.
Stwierdzono kwalifikowalnośc zakwestionowanych wydatków w KIK 01 do wysokości 280.000,00 PLN (pkt.3a KIK 01 - 255.000,00 PLN, pkt. 3b KIK 01 - faktura nr 0207/10/FVS - 25.000,00 PLN).
Wydatki niekwalifikowalne:
Oprogramowanie wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem
faktury VAT nr:
0207/10/FVS - 40.000,00 PLN ( wartość faktury 65.000,00 PLN, - 25.000 PLN uznane za koszt kwalifikowalny).
0217/10/FVS - 114.120,17 PLN, - faktura w całości uznana za koszt niekwalifikowalny.
Koszty niekwalifikowalne pomniejszono we wniosku beneficjenta o płatność z 16.11.2010 r.
Nie jw.
DWP-
077/125/11
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „Dolmar” Ryszard, Lidia, Artur Dobień Spółka Jawna w Donaborowie Donaborów 62, 63-600 Kępno prawidłowość realizacji projektu „Poprawa innowacyjności spółki DOLMAR poprzez zakup nowych linii technologicznych i specjalistycznego oprogramowania”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 24.08.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/41/11, DWP-
077/53/11
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Rozbudowa Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Od 13.04.2011 r. do 21.04.2011 r.; 06.05.2011 r., 24.05.2011 r., 10.06.2011 r. Z istotnymi zastrzeżeniami. Stwierdzono niezgodność realizowanego projektu z umową o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych. 1. Postępowanie przetargowe na „Rozbudowę Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa przy ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby 10 w Poznaniu” - naruszenie art. 12 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 4a Pzp, umowa nr WSNHiD/WRPO/2/2009 z dnia 17.06.2009 r., na kwotę 26.992.996,08 PLN, korekta w wysokości 2%, kwota bazowa 26.492.639,73 zł, korekta finansowa EFRR: 29.758,80 PLN 2. Postępowanie przetargowe na „Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pt. Rozbudowa Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu” - naruszenie art. 7 ust. 1 Pzp, umowa nr WSNHiD/WRPO/7/2010/2010 z dnia 14.10.2009 r., na kwotę 7.722,60 PLN, korekta w wysokości 5%, kwota bazowa 7.722,60 zł, korekta finansowa EFRR: 148,47 PLN 3. Postępowanie przetargowe na „Dostawę i montaż fabrycznie nowej kurtyny do nowo wybudowanego budynku WSNHiD w Poznaniu” - naruszenie art. 29 ust. 3 Pzp, umowa nr WSNHiD/WRPO/6/2010/2010 z dnia 30.08.2010 r., na kwotę 59.780,00 PLN, korekta w wysokości: 5%, kwota bazowa 59.780,00 PLN, korekta finansowa: 1.149,27 PLN 4. Postępowanie przetargowe na „Dostawę fabrycznie nowego wyposażenia do nowo wybudowanego budynku Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa przy ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby 10 w Poznaniu” - naruszenie art. 93 ust. 1 pkt 7 oraz art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp, umowa nr WSNHiD/WRPO/3/2010 z dnia 29.07.2010 r., na kwotę 1.185.239,76 PLN, korekta w wysokości 10%, kwota bazowa 1.011.583,86 zł, korekta finansowa: EFRR 38.895,40 PLN nie jw.
DWP-
077/135/11
SRM Lakiery do drewna Renata Barbara Janiak
ul. Nad Krzesinką 6A, 61-234 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Uruchomienie produkcji wyrobów wodnych do drewna poprzez zakup nowego wyposażenia produkcyjnego i laboratoryjnego zakładu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 28.09.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/132/11
Firma „VIABUD” Jacek Gruszkiewicz,
Walkowice 87, 64-700 Czarnków
prawidłowość realizacji projektu „Rozwój firmy w wyniku zakupu innowacyjnych środków trwałych i osiągnięcia wzrostu konkurencyjności na rynku usług budowlanych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 06.09.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/142/11
Tint Studio Grafika i DTP Marta Skoczyńska
ul. M. Smoluchowskiego 5, 60-179 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Podniesienie poziomu innowacyjności w przedsiębiorstwie Tint”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
 
26.09.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/141/11
SQM Górski Mączyński Spółka Jawna,
ul. Wąska 33/35b, 62-052 Komorniki
prawidłowość realizacji projektu „Światło + dźwięk + obraz = poszerzenie oferty firmy o multimedialną obsługę wydarzeń promocyjnych, artystycznych, sportowych i biznesowych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 06.10.2011 r., 13.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/151/11
Przedsiębiorstwo EKO WODKAN Tomasz Szustek
Żelazkowo 51, 62-220 Niechanowo
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności oraz kompleksowe świadczenie usług w Przedsiębiorstwie EKO WODKAN poprzez zakup innowacyjnych maszyn
i urządzeń”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
12.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/148/11
EKO – SORT Tomasz Kaminiarz
ul. Wiśniowa 2, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
prawidłowość realizacji projektu „Zastosowanie innowacyjnych technologii sortowania odpadów tworzyw sztucznych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 17.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/153/11
Mariusz Kubiak „KUBIAK”, Dzierżązna 31A, 62-700 Turek prawidłowość realizacji projektu „Zakup maszyny z nośnikiem teleskopowym jako szansa rozwoju firmy Kubiak”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 21.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/95/11
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „BOGNA”
ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Budowa Ośrodka Wspierania Rozwoju Osobistego poprzez ruch i kontakt z naturą „Smolarnia” w Smolarni”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 22.07.2011 r. stwierdzono nie jw.
DWP-
077/144/11
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
ul. Nowy Świat 4, 64-800 Kalisz
prawidłowość realizacji projektu „Adaptacja obiektów powojskowych na potrzeby dydaktyczno – laboratoryjne i rekreacyjno – sportowe PWSZ w Kaliszu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 z wyłączeniem zakresu objętego kontrolą Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu zgodnie z wynikiem kontroli (sygnatura pisma: UKS3092/W3B2/42/17/2010/11/023 z dnia 20.07.2010 r. - protokół kontroli Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu z dnia 24.06.2010 r., kontrola celowości i zgodności z prawem gospodarowania środkami publicznymi oraz środkami pochodzącymi z Unii Europejskiej
i wywiązywania się z warunków finansowania pomocy w ramach WRPO, czynnościami kontrolnymi objęto wniosek o płatność nr RPWP.05.01.00- 30-003/08-03 na wartość 2.737.678,60 PLN).
12.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/12/12
Powiat Słupecki
ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca
prawidłowość realizacji projektu „Budowa nowego odcinka drogi powiatowej
ul. Kopernika wraz z przebudową jej części istniejącej, Ronda POW i odcinka ul. Poznańskiej” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
03.02.2012 r. Z istotnymi zastrzeżeniami. Stwierdzono niezgodność realizowanego projektu z umową o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych.
1. Przetarg opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację ulic Kilińskiego i Piłsudskiego w Śremie na odcinku od skrzyżowania z ul. Grunwaldzką do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 434 – odcinek ca 2,6 km (z wyłączeniem projektowanych rond) - naruszenie art. 22 ust. 1, art. 25 ust. 1, 36 ust. 1 pkt 5 i pkt 6, art. 41 pkt 7 Pzp, umowa nr 541/PRU.GK/08 z dnia 26.11.2008 r., korekta w wysokości 2%,kwota bazowa 109.800,00 PLN, korekta finansowa: EFRR 1.098,00 PLN 2. Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania ulic: Kilińskiego, Powstańców Wielkopolskich, Sikorskiego w Śremie na rondo - naruszenie art. 40 ust. 2, art. 22 ust. 1, art. 25 ust. 1, 36 ust. 1 pkt 5 i pkt 6, art. 41 pkt 7 Pzp, umowa nr 92/TI/08 z dnia 27.02.2008 r., nałożona korekta:25%, wartość bazowa: 95.770,00 PLN, korekta finansowa: EFRR 11.971,25 PLN
3. Przetarg na przebudowę ulic Piłsudskiego i Kilińskiego w Śremie na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 434 do ronda im. Jana Pawła II - naruszenie art. 25 ust. 2 Pzp, umowa nr 302/PRK.GK/10 z dnia 16.06.2010 r., nałożona korekta: 2%, wartość bazowa: 4.609.632,41 PLN, korekta finansowa: EFRR 17.855,50 PLN 4. Przetarg na budowę ronda na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza – Kilińskiego i Kolejowej w Śremie - naruszenie art.7 ust 1 w związku z art. 22 ust. 2 Pzp, umowy (brak nr) z dnia 25.06.2009 r.,nałożona korekta:5%, wartość bazowa: 1.284.519,82 PLN korekta finansowa: EFRR 32.113,00 PLN
5. Zlecenie na dodatkowe opracowanie projektu organizacji ruchu do dokumentacji technicznej przebudowy skrzyżowania ulic: Kilińskiego, Powstańców Wielkopolskich, Sikorskiego w Śremie na rondo – naruszenie art. 32 ust. 1 i ust. 2 Pzp, zlecenie z dnia 25.10.2010 r., wydatek w kwocie 1.500,00 PLN uznany w całości za niekwalifikowany.
nie jw.
DWP-
077/48/11
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ANMIR” s. c. Restauracja „Ratuszowa”
Rynek – Ratusz, 63-400 Ostrów Wielkopolski
prawidłowość realizacji projektu „Zakup wentylacji i klimatyzacji na potrzeby spółki opartych na innowacyjnych rozwiązaniach technicznych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 11.05.2011 r. Z istotnymi zastrzeżeniami. Stwierdzono niezgodność realizowanego projektu z umową o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami w zakresie skontrolowanych obszarów.Zgodnie z dokumentacją konkursową dot. konkursu nr 11/I/2010 (w tym ogłoszenia o konkursie), z udziału w konkursie wyłączone były wszystkie projekty, których realizacja wymagała pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. nie jw.
DWP-
077/139/11
Wielkopolska Organizacja Turystyczna
ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „System Informacji Turystycznej
w Wielkopolsce”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
W siedzibie beneficjenta: 13.09.2011 r., 11.10.2011 r. Na miejscu realizacji projektu: 14.09.2011 r., 15.09.2011 r., 19.09.2011 r., 20.09.2011 r., 21.09.2011 r., 23.09.2011 r., 26.09.2011 r., 27.09.2011 r., 06.10.2011 r., 13.10.2011 r. , 19.10.2011 r. ie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/154/11
Gabinet Weterynaryjny „KARAT” Julia Wojciechowska
Witkówki 14, 64-000 Kościan
prawidłowość realizacji projektu „Zakup innowacyjnych maszyn i urządzeń szansą na wzrost konkurencyjności firmy oraz utworzenie nowego stanowiska pracy”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
 
25.10.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
0114/137/10
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Wolsztynie
ul. Wschowska 3
64-200 Wolsztyn
prawidłowość realizacji projektu „Program wczesnego wykrywania chorób wewnętrznych poprzez zwiększenie dostępności i jakości usług realizowanych przez Szpital Powiatowy w Wolsztynie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
 
20.09.2010 r. Z istotnymi zastrzeżeniami.
Stwierdzone nieprawidłowości: A. Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do Pracowni Endoskopii (naruszenie art. 29 ust. 2 w związku art. 7 ust. 1 pzp) Umowa z dnia 26.03.2010 r. r. na kwotę 2.004.144,78 PLN (koszt kwalifikowany, kwota bazowa obliczenia korekty, wskaźnik procentowy nałożonej korekty 10%, kwota korekty finansowej - 150.310,86 PLN), wniosek o płatność końcową nie zadeklarowane do KE.
nie jw.
DWP-
077/113/11
ZUHIP Sp. z o.o., 62-700 Turek, ul. Milewskiego 10 prawidłowość realizacji projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności firmy ZUHIP dzięki inwestycjom w innowacyjne technologie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
2007-2013.
08.09.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
0114/145/11
Port Lotniczy Poznań – Ławica Sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Modernizacja Portu Lotniczego Poznań – Ławica w zakresie infrastruktury lotniskowej”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 26.09.2011 r. 1. W obszarze zamówień:
a. należy zwrócić zgodnie z § 16 ust. 6 Uchwały nr 32/2009 Zarządu Portu Lotniczego Poznań- Ławica sp. z o.o. z dnia 20.10.2009 roku w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania przez Port Lotniczy Poznań-Ławica sp. z o.o. zamówień na dostawy usługi lub roboty budowlane finansowanych z udziałem środków Unii Europejskiej, wadia w postaci gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych.
2. W obszarze finansowym:
a. należy prowadzić ewidencję druków ścisłego zarachowania jakimi są gwarancje stanowiące wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
b. należy dokonać przeksięgowań na konto „inwestycja w obcym środku trwałym” kosztów dotyczących prowadzonej częściowo (stawy) na terenie nie będącym własnością Portu Lotniczego - Ławica sp. z o.o. lecz będących własnością Miasta Poznania inwestycji „przebudowa kanalizacji deszczowej i stawów”
3. W obszarze promocji projektu:
a. zgodnie z pismem DPR.II.4.434. 1.71.2011 z dnia 07.10.2011 r. należy uzgodnić wielkość i miejsce usytuowania tablicy pamiątkowej dotyczącej zrealizowanego projektu.
Termin wdrożenia zaleceń: 30 dni od dnia otrzymania zaleceń.
Zalecenia wykonano w terminie 1.12.2011 r. oraz 8.12.2011 r.
tak jw.
DWP-
077/159/11
„Firma Kowalski” Joanna Kowalska
ul. Arciszewskich 22, Nietążkowo, 64-030 Śmigiel
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa „Firma Kowalski” poprzez zakup innowacyjnych środków trwałych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 15.11.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/102/11
„BST SYSTEM” Robert Krzywda,
ul. Nektarowa 11, 62-002 Suchy Las
kontrola trwałości projektu „Zakup technologii umożliwiającej projektowanie
i produkcję bramek kontroli dostępu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
04.10.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/158/11
Restauracja „BURSZTYN” Kazimierz Manikowski
ul. Polna 102, 62-800 Kalisz
prawidłowość realizacji projektu „Zwiększenie przewagi konkurencyjnej restauracji „Bursztyn” poprzez wprowadzenie innowacyjnych usług gastronomicznych”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 14.11.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/170/11
Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Paweł Czyż
ul. Czarnieckiego 2, 62-040 Puszczykowo
prawidłowość realizacji projektu „Rozszerzenie oferty usług budowlanych przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe Pawła Czyża”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 25.11.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/80/11
POLANIN – Wielkopolska Wytwórnia Wódek Sp. z o. o.
ul. Libelta 6, 63-000 Środa Wielkopolska
prawidłowość realizacji projektu „Udoskonalenie linii produkcyjnych poprzez zakup maszyn i urządzeń ”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.06.2011 r., 14.11.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/80/11
POLANIN – Wielkopolska Wytwórnia Wódek Sp. z o. o.
ul. Libelta 6, 63-000 Środa Wielkopolska
prawidłowość realizacji projektu „Udoskonalenie linii produkcyjnych poprzez zakup maszyn i urządzeń ”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.06.2011 r., 14.11.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/80/11
POLANIN – Wielkopolska Wytwórnia Wódek Sp. z o. o.
ul. Libelta 6, 63-000 Środa Wielkopolska
prawidłowość realizacji projektu „Udoskonalenie linii produkcyjnych poprzez zakup maszyn i urządzeń ”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.06.2011 r., 14.11.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/80/11
POLANIN – Wielkopolska Wytwórnia Wódek Sp. z o. o.
ul. Libelta 6, 63-000 Środa Wielkopolska
prawidłowość realizacji projektu „Udoskonalenie linii produkcyjnych poprzez zakup maszyn i urządzeń ”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.06.2011 r., 14.11.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/80/11
POLANIN – Wielkopolska Wytwórnia Wódek Sp. z o. o.
ul. Libelta 6, 63-000 Środa Wielkopolska
prawidłowość realizacji projektu „Udoskonalenie linii produkcyjnych poprzez zakup maszyn i urządzeń ”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 27.06.2011 r., 14.11.2011 r. Nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/176/11
„DREWPLAST” Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo - Usługowe Michał Koczorowski
ul. Szybowcowa 3, 62-006 Janikowo
prawidłowość realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności PPHU DREWPLAST poprzez zakup specjalistycznych urządzeń do obróbki drewna wraz z programem do wspomagania produkcji”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 07.12.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/152/11; DWP-
077/172/11
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Wzmocnienie potencjału rozwojowego Wielkopolski zastosowanie technologii informacyjnych w działalności instytucji publicznych na rzecz budowania infrastruktury społecznej i gospodarczej regionu”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 20.10.2011 r., 24.11.2011 r. nie stwierdzono nie j.w
DWP-
077/147/11
Roma Investment Piątkiewicz Spółka Jawna
ul. Rejtana 12 a, 62-030 Luboń
prawidłowość realizacji projektu „Przebudowa wraz z rozbudową willi w Poznaniu z przeznaczeniem na ekskluzywny hotel butikowy wpisujący się w sieć Small Luxury Hotels”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 25.10.2011 r., 9.11.2011 r., 10.11.2011 r., nie stwierdzono nie j.w
DWP-
077/160/11 ; DWP-
077/165/11
Gmina Międzychód
ul. Marszałka Piłsudskiego 2,
64 – 400 Międzychód
prawidłowość realizacji projektu „Centrum Turystyki Rowerowej i Wodnej wraz ze ścieżką rowerową i zapleczem sportowo – rekreacyjnym wzdłuż szlaku R1 w Puszczy Noteckiej
w Międzychodzie”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
10.11.2011 r., 24.10.2011 r Z istotnymi zastrzeżeniami. Stwierdzono niezgodność realizowanego projektu z umową o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych. 1. Przetarg na budowę centrum turystyki Rowerowej i Wodnej wraz ze ścieżką rowerową i zapleczem sportowo rekreacyjnym wzdłuż szlaku R1 w Puszczy Noteckiej w Międzychodzie: - naruszenie art. 25 ust 1 ust. 2 Pzp, umowa z dnia 22.09.2010r., wartość umowy: 2.003.566,04 PLN, kwota bazowa 1.995.922,14 PLN, procent korekty:2% , korekta finansowa: EFRR 25.946,99 PLN, brak wniosku o płatność, 2. Realizacja nasypów na działkach nie będących własnością beneficjenta i nie wymienionych we wniosku o dofinansowanie, wobec powyższego nakłady poniesione na powyższe prace umniejszają koszty kwalifikowane projektu o kwotę 25.287,68 PLN(wartość całości dofinansowania), brak wniosku o płatność. nie j.w.
DWP-
077/40/11
Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
Dziekanowice 32
62-261 Lednogóra
prawidłowość realizacji projektu „rezerwaty Archeologiczne dotyczące Początków Państwa Polskiego – Ostrów Lednicki, Giecz, Grzybowo”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 18.04.2011 r., 05.07.2011 r.,27.09.2011 r., 16.11.2011 r,18.11.2011 r. 1.W zakresie zamówień publicznych: Zamawiający udzielając zamówienia w trybie zapytania ofertowego nie stosował się zawsze do zapisów Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 dla Beneficjentów zwolnionych z obowiązków stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie realizowania zamówień współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I-Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II i IV-VI.
2.w zakresie rzeczowym:
zgodnie z pismem z dnia 19 maja 2011 r. montaż sprzętu został zakończony w dniu 19 maja 2011 r., natomiast w aneksie nr 3 wskazano jako termin zakończenia rzeczowej realizacji projektu w dniu 30 listopada 2010 r. (wymagane jest podpisanie nowego aneksu nr 4 do umowy o dofinansowanie),
Beneficjent zatrudnił 9 pracowników co jest niezgodne z zapisami we wniosku o płatność w tabeli nr 19 (10 pracowników).
nie j.w
DWP-
077/140/11
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Turku
ul. Poduchowne 1
62-700 Turek
prawidłowość realizacji projektu „Wyposażenie Bloku Operacyjnego i Anestezjologii w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną w Turku”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 19.09.2011 r. Z istotnymi zastrzeżeniami. Stwierdzono niezgodność realizowanego projektu z umową o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych. 1. Przetarg na wyposażenie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną Bloku operacyjnego i anestezjologii: Pakiet 5 - naruszenie art. 94 ust 1 Pzp, umowa z dnia 25.01.2010r., wartość umowy: 2.091,85 PLN, kwota bazowa 2.091,85 PLN, procent korekty:5% , korekta finansowa: EFRR 78,44 PLN, WNP-RPWP .05.03.00 -30-030/09-03 (KE- RPWP.IC. MRRDIC -D09/10-00), Pakiet 8 - naruszenie art. 94 ust 1 Pzp, umowa z dnia 25.01.2010r. wartość umowy:1.423,10 PLN, umowa z dnia 25.01.2010 r., wartość umowy 1.876,78 PLN, umowa z dnia 25.01.2010 r., wartość umowy: 9.082,16 PLN, kwota bazowa 12.382,04 PLN, procent korekty:5% , korekta finansowa: EFRR 464,33 PLN, WNP-RPWP .05.03.00 -30-030/09-02 (KE- RPWP .IC.MRRDIC -D08/10-00); Pakiet 10 - naruszenie art. 94 ust 1 Pzp, umowa z dnia 25.01.2010r., wartość umowy: 105.308,50 PLN, kwota bazowa 105.297,24 PLN, procent korekty:5% , korekta finansowa: EFRR 3.948,65 PLN, WNP-RPWP .05.03.00 -30-030/09-02 (KE- RPWP .IC.MRRDIC -D08/10-00) 2. Przetarg na wyposażenie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną Bloku operacyjnego i anestezjologii - naruszenie art. 94 ust 1 Pzp, umowa z dnia 09.02.2010r., wartość umowy: 10.272,00 PLN, kwota bazowa 10.272,00 PLN, procent korekty:5% , korekta finansowa: EFRR 385,20 PLN, WNP-RPWP .05.03.00 -30-030/09-03 (KE- RPWP .IC.MRRDIC -D09/10-00) nie j.w.
DWP-
077/149/11
Gmina Skoki
ul. Cistowicza 11, 62-085 Skoki
prawidłowość realizacji projektu "Budowa nawierzchni drogi gminnej relacji Potrzanowo-Budziszewko. Gm.Skoki" dofinansowanego ze środkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 14.11.2011 r. nie stwierdzono nie j.w.
DWP-
077/169/11
Eko-Myjnie Paweł Grzegorczyk,
ul. Wiedeńska 7, 60-683 Poznań
prawidłowość realizacji projektu „Uruchomienie innowacyjnej bezdotykowej myjni samoobsługowej przez firmę Eko-Myjnie Paweł Grzegorczyk”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 07.12.2011 r. nie stwierdzono nie jw.
DWP-
077/168/11
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „Profitt” Czesław Komar
Śmieszkowo, ul. Leśna 37, 64-700 Czarnków
prawidłowość realizacji projektu „Klub zdrowia i urody dla pań pod nazwą „ACTIVE LADY”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 21.11.2011 r. nie stwierdzono nie jw.

DWP-
0114/155/11 i DWP-
0114/156/11

Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie
ul. Kostrzewskiego 1, 62-200 Gniezno
prawidłowość realizacji projektu „Ochrona dziedzictwa kulturowego w Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie – I etap”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 17.10.2011 r., 18.10.2011 r., 3.11.2011 r., 4.11.2011 r., W wyniku kontroli nałożono korektę finansową związaną z wystąpieniem nieprawidłowości w udzieleniu zamówień publicznych na kwotę 225.672,72 PLN Nie jw


Ostatnia zmiana wykonana przez Marcin Wiśniewski dnia 05/03/13 08:08



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2011-09-26 Radosław Krawczykowski , 2011-09-26 11:14:39
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: przez

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

Biuletyn Informacji Publicznej
www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 10771 razy
UMWW ©2024