do góry ^

Zawiadomienie o przystąpieniu do prac nad projektem uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych


ZAWIADOMIENIE

 

Departament Finansów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przystąpił do prac nad projektem uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

Przygotowanie powyższej uchwały wynika z art. 59 ust. 1, ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305).

Stosownie do art. 7 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t. j. Dz.U. z  2021 r., poz. 743) projekt ww. uchwały został zgłoszony Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministrowi Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Projekt uchwały SWW będzie konsultowany w sposób określony szczegółowo w Uchwale Zarządu Województwa Wielkopolskiego w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych.

Ewentualne uwagi i wnioski dotyczące powyższej sprawy można przesyłać pocztą na adres: Departament Finansów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 64-714 Poznań lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: df.sekretariat@umww.pl.

 

Sprawę prowadzi:
Marlena Zając
Naczelnik Wydziału Budżetu i Sprawozdawczości
tel. 61-626-68-06
e-mail: marlena.zajac@umww.pl

 



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2021-08-13 Katarzyna Gawrych
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2021-08-13 08:46:55 przez Tomasz Orłowski
ostatnia zmiana treści: 2021-08-13 08:50:14 przez Tomasz Orłowski

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 3884 razy
UMWW ©2024