Zawiadomienie o przystąpieniu do konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych
ZAWIADOMIENIE
Wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 ze zm.), informuję o przystąpieniu do konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych.
W konsultacjach mogą brać udział, w zakresie swojej działalności statutowej, nw. podmioty:
- Wojewódzka Rada Działalności Pożytku Publicznego;
- Organizacje pozarządowe oraz inne podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Projekt uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w stosunku do należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych jest dostępny na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (http://www.bip.umww.pl), w zakładce Urząd Marszałkowski – Ogłoszenia/Ogłoszenia – 2017.
Uwagi można przesyłać pocztą na adres: Departament Finansów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: finanse-sprawozdania@umww.pl – w terminie od 31 sierpnia do 7 września 2017 r.
UWAGA:
Podmioty uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do przekazywania wraz ze zgłaszanym stanowiskiem statutu bądź innego dokumentu zawierającego cele statutowe tej organizacji, a także adres, telefon, e-mail, lub inną formę kontaktu zwrotnego. Stanowiska anonimowe lub nie zawierające ww. informacji, nie będą rozpatrywane.
Pliki do pobrania:
- Uchwała Nr 4212/2017 Zarządu Województwa Wielkopolskiego z dnia 30 sierpnia 2017 roku - 0.03 Mb (pdf)
dodał: Orłowski Tomasz dnia 2017-08-31 12:06:54 - Załącznik do Uchwały Nr 4212/2017 - projekt uchwały - 0.05 Mb (pdf)
dodał: Orłowski Tomasz dnia 2017-08-31 12:07:28
wytworzenie informacji: 2017-08-31 Renata Sujak
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2017-08-31 12:08:01 przez Tomasz Orłowski