do góry ^

Komunikat o zakwalifikowaniu sprzętu do kategorii zbędnych składników majątkowych stanowiących wyposażenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu


 Na podstawie Uchwały nr XLIX/974/23 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 30 stycznia  2023 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem ruchomym Województwa Wielkopolskiego (Dz. Urz. Woj. Wlkp. 2023, poz. 1999), Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu informuje o możliwości pozyskania przez uprawnione jednostki składników rzeczowych wymienionych w załączniku nr 1, które zostały zakwalifikowane do kategorii zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego w działalności Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.

Uprawnionymi do składania wniosku o nabycie wymienionego w załączniku mienia są inne jednostki samorządu terytorialnego, państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne i osoby prawne, spółki handlowe z udziałem Województwa Wielkopolskiego oraz organizacje prowadzące statutową działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, wychowawczą, naukową, badawczo-rozwojową, na rzecz bezpieczeństwa publicznego, sportową lub turystyczną, z przeznaczeniem na realizację zadań statutowych.

Uprawnione podmioty zainteresowane przekazaniem mogą składać wnioski zawierające nazwę składnika majątku, oraz parametry sprzętu do 03.06.2024 r. na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Administracyjny -  Sekretariat
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań

z dopiskiem na kopercie: „Zbędne składniki majątkowe”.

Wniosek winien zawierać nazwę, adres jednostki wnioskującej, uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego. Jednostka wnioskująca zobowiązana jest do przesłania statutu w wersji mailowej na adres:

da.majatek@umww.pl

W sprawach formalnych wyjaśnień udziela:

Dominika Czarnota ( od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 – 15.00 )
Tel.: 61 62 66 947

Joanna Szpilewicz (od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 – 15.30 )
tel. 61 62 66 919

adres e-mail: da.majatek@umww.pl

W sprawach technicznych wyjaśnień udziela:

Łukasz Nowaczyński ( od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 – 15.30 )
tel: 61 62 66 978, 691 987 425
adres e-mail: lukasz.nowaczynski@umww.pl

 

Wykaz mienia zbędnego w działalności Urzędu Marszałkowskiego, przeznaczonego do przekazania zawiera załącznik nr 1 - pobierz dokument



Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2024-05-22 Jolanta Kozubowicz
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2024-05-22 10:46:30 przez Tomasz Orłowski

Rejestr zmian - poprzednia opublikowana wersja artykułu - pokaż rejestr



Urząd Marszałkowski
Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel.: 61 626 66 66

Biuletyn Informacji Publicznej
www.gov.pl/web/bip

Stronę odwiedzono 1973 razy
UMWW ©2024