Uchwały podjęte przez Zarząd 19.02.2015 r.
Lp. |
Nr uchwały |
W sprawie |
Pliki do pobrania |
1. |
235/2015 |
pozbawienia i przyznania stypendium sportowego na rok 2014/2015. |
|
2. |
236/2015 |
wyrażenia zgody na wynajęcie lokali mieszkalnych przez Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych „DZIEKANKA” w Gnieźnie. |
|
3. |
237/2015 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości i powołania komisji przetargowej. |
|
4. |
238/2015 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości i powołania komisji przetargowej. |
|
5. |
239/2015 |
przeprowadzenia drugiego przetargu na zbycie nieruchomości i powołania komisji przetargowej. |
|
6. |
240/2015 |
wynajęcia lokalu biurowego i sali konferencyjnej położonych w Lesznie przy ul. Lipowej 9 oraz sporządzenia wykazu nieruchomości. |
|
7. |
241/2015 |
określenia zasad dofinansowania, trybu i warunków realizacji projektu pt. „Usługa szerokopasmowej bezpiecznej transmisji danych dla wymiany danych pomiędzy podmiotami leczniczymi podległymi Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego i Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego” Samorządu Województwa Wielkopolskiego realizowanego w ramach Priorytetu II Działania 2.9 Schematu I Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013. |
|
8. |
242/2015 |
określenia zasad dofinansowania, trybu i warunków realizacji projektu pt. „Usługi elektroniczne służące zarządzaniu na poziomie wojewódzkim skierowane do podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego” Samorządu Województwa Wielkopolskiego realizowanego w ramach Priorytetu II Działania 2.9 Schematu I Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013. |
|
9. |
243/2015 |
zawarcia porozumienia w sprawie restrukturyzacji spółki „Przewozy Regionalne” sp. z o. o. |
|
10. |
244/2015 |
przyjęcia XXXIX części Indykatywnego Wykazu Indywidualnych Projektów Kluczowych dla Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. |
|
11. |
245/2015 |
upoważnienia do podejmowania w imieniu Zamawiającego czynności wiążących się z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę, rozmieszczenie i zainstalowanie infrastruktury przetwarzania danych z budową, konfiguracją i wdrożeniem usług elektronicznych w ramach projektu „Usługi elektroniczne służące zarządzaniu na poziomie wojewódzkim skierowane do podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego” oraz Dostawę, konfiguracja i wdrożenie modułów/bloków funkcjonalnych oprogramowania aplikacyjnego dla części medycznej oraz interfejsu wymiany danych dla wytwarzania usług elektronicznych w ramach projektu „Usługi elektroniczne służące zarządzaniu na poziomie wojewódzkim skierowane do podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego. |
|
12. |
246/2015 |
trybu udzielenia zamówienia publicznego i specyfikacji istotnych warunków zamówienia na świadczenie usług drukarskich na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. |
|
13. |
248/2015 |
zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia i trybu zamówienia publicznego oraz powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi cateringowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu podczas uroczystości podsumowania konkursu Wielkopolski Rolnik Roku w Sali Ziemi Międzynarodowe Targi Poznańskie w Poznaniu w dniu 22 marca 2015 roku. |
|
14. |
249/2015 |
zmiany Regulaminu przyznawania certyfikatu Marki Wielkopolski – Greater Thing Greater Poland – Wielkarzecz z Wielkopolski. |
|
15. |
250/2015 |
zaopiniowania Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Pleszewskiego na lata 2014-2017 z perspektywą na lata 2018-2021. |
|
16. |
251/2015 |
ogłoszenia XVI Konkursu Dziennikarskiego o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego pod hasłem: „Wielkopolska obywatelska – Wielkopolska europejska. 25 lat wolności – 25 lat samorządu”, wprowadzenia regulaminu Konkursu i powołania jury Konkursu. |
wytworzenie informacji: 2015-02-19 Anna Grzymisławska
wprowadzenie informacji do podstrony BIP: 2015-03-16 11:06:40 przez Agnieszka Mendel